det var ett tag sedan

Hej på er! Det var ju ett tag sedan jag bloggade här så jag tänkte göra det när jag inte bloggar på min o Mayas blogg, vilket blir varannan vecka men jag ska göra så gott jag kan för att lägga upp lite här då också.
Iaf så gick jag upp kvart över 10 för att åka in till stan med mamma, fick med mig en fin bikini tills nästa vecka då jag ska till strömstad i en vecka.
Men ja, efter att jag kommit hem så åt vi o sen när pappa kommit hem o vilat en liten stund så åkte vi till ikea där jag hittade en massa fina saker till rummet, blev riktigt nöjd!
Så nu ligger jag i sängen, nybäddad och massa fint runt mig & kollar på awkward. Kan ju inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0